NAK DAPAT DUIT ?? JOM JOIN NIH..

[Image: contestbanner2.png]

Terima Seadanyer

 hoi! poyo plak aku nie.... HAHHAHA ok2 now! aku nak cerita tentang "terima seadanye".

hmmmm mesti ada antara korang yang biler mak ayah beli baju, mesti COMPLAIN kata "BURUK r ,SKEMA r, BARAI! r, eleh poyo jer. orang dah beli tu ambik jer lar .... memilih je. kita patut .bersyukur taW apA yang kita dapat tu... sekurang-kurangnya~mulut tu cakp lar~"alhamdulilah" baru la tenang HATI mak ayah korang tu, 


klaw bagi baju tu kat orang miskin mesti depa REBUT-REBUT mesti ada yang cakap"| memang la orang meskin semua barang dia ambik"

WEHHYYY ! x semestinyeBAYANGKAN, yang mak ayah korang tu dh......................................................

haishhhh !! tak taw nak cakap .-'! taW la sendiri yer~~, mesti korang angap barang yang BARAI,SKEMA,BURUK,tu laryang paling berharga dalam hidupkorang taW tak? !

sedih sehhh :'(  . kalau aku jadi kome, baju yang mak,ayah aku beli, aku simpan, klau rasa nak pakai baru pakai :) 


ok TAKAT nie jer bye- bye . ambik pengajaran taW.!


NoTA jari: kepada orang berkenaan insaf-insaf la yer~ semoga ubah sikap :)

No comments: