NAK DAPAT DUIT ?? JOM JOIN NIH..

[Image: contestbanner2.png]

School and School

  X_3ca3b0d4_large


Erm assalamualaikum Every one, jawab la salam tu syg oi :* , Hehe Peaceee. and every day school school,
all about school today, at school , happpy ,sad, Puzzled, semua bercambur baukk, pabilaaa, dia dtg kembalii, lagi la terubang ambing yanaaa. :D , macam2x berlaku thun nie, sekali lagi aku diuji dengan hanya aku seorang je msuk kelas 3D tanpa kawan-kawan baikku, tpi xpee, aku bangun !! Dan alhamdulilah aku dapat suaikan diri dengan semua, dengan Maksu kuu, mira,elin, mira azyla, aina nadiah, Qama = Qamarul irdina --< dia perempuan okey!, dahlia, shila amzah pfftt. Shila je nmaa dia, and all at my class!, and i want you all to know.myra azyla as my partner , QAMA and aina. also as my partned in Kh room. ahha tungang terbalik BI aku T.T , kawan-kawan aku jugak ... yg Menghiburkan aku dipagi perhimpunan, dengan lawak spontann, dengan bini rozana, dengan abg bju ketatt, oleh suraya,syahza Rozana salina, and my Clone sarah -,-,blablablabla, ~~! and the important thing, bile aku masuk kelas KH je, kalo x sebut nama zahrul tu mmg xsah .. so?., nk buat cmner en, 2 org wanita yg sellu bergosip ttg zahrul about "'tuisyen impian " and blablabla~~

and lastly, Benda terakhir aku buat masa nk balik sekolah mesti kena hantar buku disiplin yang bernama.. Pfftt buku pon ada nama ke.. , Harusla ada, ! buku yang bernama , "buku kuning" buku nih la yang aq kena hantar bersama azyla tu ,u know what, it's so boringgg. XD hahaha Sorry beb.. gua terpaksa akuinyee. :D


okey enough about school aku pon mmg larat type panjang-panjang nih kan, so anjoy you reading BYeeee Assalamualaikummmmm Pffttt best X lagu kat blog yana nihh, chaww! xoxo

No comments: